Starcraft- Egy kis humor! xD |
DaCa |
2008.02.06. 15:08 |
THIIS IS SPAAARTAA!!! Emlékszel még a 300 trailer videójára? Itt egy kicsit másképpen! Egy kis képregénysorozattal is találkozhattok!
|
Starcraft II- A pajzsrendszer! |
DaCa |
2008.02.06. 10:09 |
A Sci-Fi világában az egyik leglenyügözőbb kiegészítő a páncél. Az áthatolhatatlan, az erő passzív jelképe. Nincsen másképpen ez a StarCraft2 ben sem. Hatalmas Flottánk mit sem tudna kezdeni a védelem édes biztonsága nélkül, melyet a páncélunk nyújt a kint dübörgő rettenetes háború ellen, hogy minden lépésünket tiszta fejjel, vagy ép belső szervekkel hozzuk meg. A lényeg a védelem.
Azonban nem mindegy mi ellen véd, hogyan, mennyire, hiszen minden stratégia elemi ereje, hogy ezen védelmek gyenge pontjaira összpontosítva csap le. Ezeket a kérdéseket vetette fel az egyik fórumozó az SC2 csapatának, akik nem haboztak kielégítő választ adni az eddigi elképzelésekről és a működéséről.
Egy kis háttér:
A StarCraftban ugye egyszerűen levonódott a támadásból a páncél értéke. Lehetett fejleszteni is különböző típusú egységekhez más és más, átfedésekkel alapvetően 2 csoportban légi és földi páncélzatokat. A Warcraft3 (és a WoW) világában azonban egy más típus került előtérbe, ez pedig százalékot vont le a sebzésből nem egységnyit. A végeredmény hasonló, de a használható stratégiák garmadája közül hamar kibukkannak a különbségek.
A StarCraft 2 pajzsrendszere:
* Az új rendszer sok tekintetben egyszerűbb lett, és áttekinthetőbbnek ígérkezik mint a korábbi StarCraft beli őse. Ám minden bizonnyal döntő jelentősége lesz az új trónkövetelő faj-stabilitásában, és a játék élvezhetőségében is. A rendszer úgy működik, hogy az egységeknek van egy, vagy több páncéltípusa. A támadók az alapsebzésen túl pedig rendelkeznek egy plusz, DE speciális sebzéssel mely kizárólag egy féle páncélon üt könnyebben lyukat. Azaz, ha a te páncéltípusod mondjuk “nehéz” típusú (heavy), és van egy egység aminek a támadás értéke 20+20 “nehéz” elleni plusztámadás, akkor egy “könnyű” típusún (light) 20-at üt, egy “nehéz”-en 40-et.
* Néhány egység összetettebb páncéllal rendelkezik azaz egynél több komponensből épül fel. Ezek jellemzően az épületek, itt az “épület” típusú (building) páncélon túl van egy specifikáció is. Némely fegyvernek van extra sebzése “épület” páncélzat ellen.
* Ugyanakkor vannak úgynevezett “páncélzatpontok” is (armor points). Ezek levonnak 1 pontot a téged érő sebzésből akárcsak az eredeti StarCraftban.
Ne felejtsük el, hogy a fajok egyensúlyának vizsgálata még nem fejeződött be, ezért lehetséges apróbb változtatásokat is tenni még ezen a rendszeren. A Blizzard mindíg is híres volt arról, hogy a MI igényeinket szeretné maximálisan kielégíteni, ezért folyamatosan várja az ötleteiteket, észrevételeteiteket. forrás: starcraft2.hu |
Karune Kérdések és Válaszok 28. |
DaCa |
2008.02.04. 21:04 |
Gyere tovább a cikkért! Marauder újdonságok, az új High Templar képesség és egyebek!
|
Karune interjú! |
DaCa |
2008.02.04. 19:32 |
Sokmindent megtudhatunk Karune-ról, és a Starcraft II munkásságáról! Gyere tovább az interjúért!
|
Terran gameplay videó |
Endy |
2008.02.04. 10:11 |
Ebben a videóban vetítik le a fontosabb Terran egységeket. A movie-ban észrevehetitek azt, hogy a fegyverek bemutatása mellett a legjobb képességek is előtérbe kerülnek. A videók megtekintéséhez katt a továbbra.
|
Az Év Játéka szerintetek a .... .. .... .! :-) |
DaCa |
2008.02.03. 14:37 |
Gyere tovább az eredményhirdetésért!
|
Starcraft Kampányok és Pályák az Infestedterranstól! |
DaCa |
2008.02.02. 22:20 |
Raahaal végre megtette, amit a haza követelt :-D xD Itt vannak a friss,ropogós?:-D kampányai és pályái, a minőség garantált, magam bogarásztam át őket! Grat and thanks Raahaal! Raahaal és csapata oldala: KATT! (a mapokat és hadjáratokat a Jani maps pack, és a Fertőzött pályák menükben találhatjátok)! Jó szórakozást hozzájuk! |
Starcraft II- Immortal infó, és hamarosan itt az új BlizzCast! + Társasjáték! |
DaCa |
2008.02.02. 19:26 |
Sem az Immortal, sem a Reaper nem tud levegőbe lőni. Az Immortal jelenleg nagyszerűen használható bármilyen nagy sebzésű egység ellen (mert ügye a pajzsa nagy sebzésre aktivizálódik), de gyenge a gyors támadási sebességű egységek ellen, mint a Zergling vagy az M&M Stim képességgel (Marine&Medic). Az Immortalt a bónusz sebzése a páncélos egységek ellen még inkább durvává teszi, sok Tier 2 vagy jobb Terran egység ellen. Mindazonáltal, a Terran Banshee-k csúnya pillanatokat fognak szerezni annak a játékosnak, aki tömegesen gyártja az Immortalokat. Tulajdonképpen épp most fejeztük be a második epizódot, amiben összesen 4 fejlesztővel beszélgettünk. A tartalom körülbelül kétszer annyi, mint az első részben - úgyhogy szórakoztató lesz! Blizzard fórum, forrás:starcraft2.hu + egy kis nézegetnivaló, vagy olvasgatnivaló a jól tudóaknak angolul! Készült egy interjú Mr.Jack-el, aki megfestette a Starcraft Társasjáték figuráit! Katt ide a képekért, és az interjúért! KATT! |
Starcraft II friss: készülnek a Zergek! |
DaCa |
2008.02.01. 16:51 |
Még mindig dolgozunk a Mothership-en, próbáljuk olyan frankóra csinálni amilyenre csak lehet. Jelenleg alavetően nem szuper egység (az életereje és sebzése a költségéhez van igazítva), bár egyszerre csak egy Mothership-ed lehet.
Nagyon különleges, és jeleneg túl erős ez az egység. A gyengítése terben van, de most a Zergekre fókuszálunk (omg! - a szerk.), így hetek óta nem foglalkoztunk túl sokat vele. Ha van valami, amit érdemes rajta megváltoztatni, akkor megtesszük.
Összességében, ígéretesnek tűnik ez az egység, de még hosszú út áll előtte, hogy méltó legyen a Starcraft 2-höz. Szóval készülnek a Zergek, készüljön mindenki!:-) |
Starcraft II-Warp in kérdések, és válaszok! |
DaCa |
2008.01.31. 22:25 |
Már az első bemutató videóban látható volt ez a Protoss technológia, amikor hipp-hopp odavarázsolt egy osztag Zealotot a harctérre a játékos. Lényegében teleportálásról van szó, amivel az elkészült egységeket gyorsan eljuttathatjuk a csata helyszínére. A napokban kérdezte tőlem Szul, hogy ez hogy is műküdik pontosan, és én is csak találgatni tudtam. A hivatalos fórumon is felmerült a kérdés, jöttek a találgatások, végül Cavez (Dustin Browder) elmondta nekünk! Katt!
|
|