Főoldal : StarCraft II - Infók + Egységek Render Artworkjei (Terran + Zerg) |
StarCraft II - Infók + Egységek Render Artworkjei (Terran + Zerg)
DaCa 2008.06.29. 21:42
Gyere tovább a részletekért.
- Ha az Extractorból elfogy az összes gáz, akkor 100 Mineralért lehet rajta fejleszteni +400 gázért. Ez hozzátesz a játék macro-részéhez, mivel viszonylag gyakran meg kell ezt csinálni a játék folyamán.
- A Creep tumor nagyon gyorsan terjeszti a Creepet, simán kiválasztod és a következőt a kívánt irányba helyezed, elég könnyű.
- A Roach nagyon halálos tud lenni.
- A Warp-in durva, az egységeidet azonnal, bárhová elteleportálhatod a pályán, ahol van Pylon power. Akár az ellenfél bázisára is egy Prism alá.
- A Queen “el tud rakni” ínséges időkre egy lárvát a “Mutate Larvae” képességével, ilyenkor születik egy új “sima” lárva. A mutáns láva bármikor és bárhol át tud alakulni bármely egységgé 3 másodperc alatt, ha megvannak hozzá a nyersanyagok. Mozogni is tud, és 1 Supplyt fogyaszt. Ez a Zerg Warp-in-je, de annál kicsit bonyolultabb.
- A Nydus Worm működése: beleraksz pár egységet egy Nydus Wormba, ilyenkor azok az egységek egyszerre a pályán jelenlévő összes Nydus Wormban vannak, és bármelyik kijáraton ki tudnak menni. Sohasem vesztheted el a benne lévő egységeid, mivel ha meghal az összes Nydus Worm, akkor a Nydus Hálózatban lévő egységek a bázisodon jönnek a felszínre.
- A Jackal gyakorlatilag egy gyors Firebat kerekeken, még a Firebat hangját is megkapta.
Zerg és Terran egységek artworkjei.
forrás: starcraft2.hu
|