Főoldal : StarCraft II exklúziv Q&A |
StarCraft II exklúziv Q&A
DaCa 2008.06.23. 13:17
Az I love SC versenyen az SC Legacy is elérte az 50 képet, így Karune nekik is kedveskedett egy Q&A különkiadással. Gyere tovább a részletekért!
- A Hydralisk kicsit meg lett erősítve: 80 hp-ja van, földi egységek ellen 13+3-mat, légi egységek ellen pedig 12+5-öt sebez. Hatótávolsága 6, és most már fejlesztés nélkül is “gyors” sebességgel halad (a fejlesztést pedig kivették). Áruk 100 mineral, 100 gáz.
- A Roach viszont csak 10-et sebez (távolsági támadó), hatótávolságuk 3 és jóval lassabbak is. Ezt persze kompenzálja a regenerációs képességük.
- A Zerg épületeket és Burrowed (föld alá bújt) egységeket is fel lehet emeni Anti-Gravityvel. A Zerg egységek - bár elszakadnak a Creeptől - nem szenvednek semmilyen sebzést, a Burrowból felemelt egységek pedig a képesség lejárta után visszakerülnek a föld alá.
- Minden egység, aminek van földi és légi támadása is, a Colossust az erősebbikkel fogja támadni.
- Bár a Medivac Dropship viszonylag későn jön a tech treen, a Terran gyalogság a játék kezdeti szakaszában sincs reménytelen helyzetben, mivel a Marine - Marauder kombó nagyon hatásos.
- A Ghost EMP gránátja ugyanúgy viselkedik mint az első részben szereplő Science Vessel EMP képessége.
- Bunkerben/Bunkerből a következő képességeket lehet használni: Stim Pack, Nuke, EMP és Sniper.
- A Jackal területre ható sebzése nem sebzi a szövetséges/saját egységeket.
- Bár úgy tűnik, hogy a Zerg légierő nagyon gyenge a másik két fajéval szemben, ez korántsem igaz, mivel a Hydralisk nagyon erős AA egység, a Mutalisk-Swarm Guardian-Corruptor hármas pedig képes mindenféle flottával felvenni a harcot. A fejlesztők nem terveznek több Zerg légi egységet betenni a játék multiplayer részébe.
forrás: starcraft2.hu
|