Nydus Worm infÓk! (H)
DaCa 2008.06.06. 17:52
StarcraftCz.Com-on exkluzív QnA-hoz kapcsolódóan Karune megválaszolt még egy pár kérdést. A téma a Nydus Worm!
- Ha megölöd a Nydus Wormot, akkor a “bennt” lévő egységek nem halnak meg automatikusan, addig amíg még létezik “kijárat”
- Úgy kell elképzelni a Nydus Wormot, hogy ott ahol előbukkan, egy “virtuális barlang” keletkezik. Ha több Nydus Worm van jelen a pályán, akkor ez egy “barlang rendszert” képez, és ha minden ilyen “kijáratot” megölsz, akkor halnak meg a “bennt” lévő egységek
- A támadó jobban teszi, ha több helyre is küld Nydus Wormot, mert annak elég kevés HP-ja van, így könnyen megölhető
- A Nydus Worm miután előbukkant (stationary mód), utána egy kis késleltetéssel akár újra mozogni tud (mobile mód). A kettő közötti időintervallum balanszolás kérdése
- A Nydus Warren az az épület, ami az előkövetelménye a Nydus Worm gyártásának, és “bejáróként” is funkcionál. A Nydus Warrenek és Nydus Wormok alkotta “barlang rendszer”-ben bármely 2 pont között lehet egységeket “transzportálni”
- Az egységek “belépése” és “kilépése” között egy kis késleltetés jelenik meg, amely időtartam balanszolás kérdése, és éppen ezért az ellenfél választhatja azt, hogy kettő vagy több Nydus Wormmel jelenik meg az ellenfél bázisánál, hogy gyorsabban tudjon egységeket szállítani oda
És végezetül egy kis példa:
Például ha egységeket mozgatsz a Nydus Wormbe/Warrenbe, akkor azok eltárolódnak “valahol”. Ezután ott tudod őket kiereszteni, ahol Nydus Worm (stationary módban) vagy Warren van?
Korrekt 
forrás: starcraft2.hu

|