Főoldal : Starcraft II infók minden mennyiségben! |
Starcraft II infók minden mennyiségben!
DaCa 2008.05.06. 16:49
Napvilágra került 2 darab Starcraft II cikk. Tele érdekes infókkal:) Katt
Vagyis több információ a játékról, mint single-player és mutiplayer részletek, map-editor funkciók, ár, rendszer követelmények stb, az elkövetkezendő hónapokban lesz bejelentve. Ez most vagy elszólás, vagy nincs mögöttes tartalma.
A 1UP cikk viszont nagyon jól sikerült. Két srác, James Mielke és Jeff Green játszott 6 órán kereszült egymás és a CPU ellen SCII-t. A kettőjük párbeszédét olvashatjuk, amiből rengeteg új dolog kiderül, ráadásul eddig nem látott screenshotokat is tartogattak nekünk. Nem kell azért elájulni, sok újat nem látunk, csak ugyanazt kicsit más szemszögből, de mindenképpen érdemes:
Amiket megtudhatunk a cikkből:
A játék visszaadja az eredeti Starcraft hangulatát. Bár sokminden változott, ez még mindig “Starcraft”
Egy pár pálya amin játszottak: Burning Rift, Scrap Yard, Kulas Ravine, Quicksand
Néhány pályatípus: Volcanic, Space Platform, Jungle, Wasteland
Közös véleményük az, hogy a fejlesztés jó irányban halad, igazán jó játék lesz, az aggodalmaik ellenére a Blizzard nagyon jól kezeli az új dolgokat
A pályák sokkal nehezebbek. Kevés a nyersanyag, így stratégiai fontosságú, hogy ki mennyit tud belőlük megszerezni.
A Nydus Worm nagyon ütős, a játék egyik legnagyobb újítása, nagyon kell vele vigyázni ha Zerg ellen vagy.
A CPU észrevehetően ügyesebb, a játék elején egyből felderítőket küld, és ha nem építesz védelmet, azonnal jön az első osztaggal. Ettől függetlenül még mindig vannak hibái, például nem hoz “detektort” így a Lurkerek könnyedén kivégzik.
Az új UI lehetőségek jót tettek a játéknak. Van “multiple rally point” lehetőség is, egyelőre ismeretlen hogy mit takar.
Az “auto repair” benne van a játékban és nagyon hasznos.
A Queen nagyon hasznos, megéri vele foglalkozni, ahogy “szintet lép” újabb képességeket kap. “Queen gomb” egyelőre nincs, így néha nehéz megtalálni merre is lófrál.
forrás: starcraft2.hu
|