Az e havi témára való tekintettel megmutatjuk, hogy jelenleg hogyan is néz ki a Baneling!
ScreenCraft: Ez a screenshot ábrázolja a Baneling méretének jelentős növekedését az első Protoss gameplay videó óta. A változás azért volt szükséges, hogy a közeledő Banelingeket egyenként is ki lehessen fókuszálni, tehát legyen esélye ellenük a földi egységeknek.
Továbbra is várjuk a hozzászólásaitokat / ötleteiteket / javaslataitokat a Banelinggel kapcsolatban a megfelelő fórumrészbe.
Baneling Invázió

Egy csapat Baneling megtámadja a rivális Zerg épülő bázisát
1. Meghalnak a Protoss Immortalok ha egy Nuke mellettük robban fel (azaz hat a Hardened Shield képességük a Nuke-ra?) ? (battle.net) Eragon 320
Csak két egység képes túlélni egy Nuke becsapódást: a Mothership és az Immortal, akinek ki van fejlesztve a Hardened Shield. Egy upgradelt Immortal 10 sebzést szenved a Nuke-tól. Minden más egységre 800-at sebez a Nuke, tehát jóval erősebb mint a Starcraft 1-ben szereplő atombomba.
2. Milyen erős a Roach regenerálódó képessége? Mennyi idő kell, hogy 1 hp-ról maximumra töltődjön? (sc2pod.com)
A Roach 15 hp-t regenerál másodpercenként, tehát 6 másodperc alatt teljesen felgyógyul. A Roach-okat érdemes egyenként, fókusztűzzel kilőni, vagy erősebb egységeket hozni, például Siege Tankot vagy Archont.
3. Mennyivel erősebbek az Overseerek az Overlordoknál? (battle.net) Mestroyer
Ha egy Overlord Overseerré mutálódik, akkor gyorsabb lesz a mozgási sebessége, látni fogja a rejtett egységeket, és kap két képességet: az egyikkel Creepet képes generálni, a másikkal megfertőzheti a nyersanyaglelőhelyeket. A megfertőzött érc-/gázlelőhelyhez nehezebb hozzáférni. Ezenkívül, ha sokáig állnak egy helyben, a látótávolságuk (de nem a detektor-távolságuk nem) az idő elteltével egyre nagyobb lesz.
4. Megéri megépíteni a Terran Reactor Add-ont - amivel egy időben 2 egységet képezhetünk egy épületben - úgy, hogy a full queue nem mindig gazdaságos? (gamereplays.org)
Igen. A Terran Reactor nem csupán megduplázza az épület terlemőkapacitását. Egy csekély - 50 mineral 50 gáz - összegért a Barracks, Factory vagy Starport képes lesz arra, hogy egyszerre két egységet termeljen (feltéve hogy az adott egységhez nem előfeltétel a Tech-Lab Add-on). A legtöbb esetben jobban megéri a Reactor, mint egy második Barracks, Factory vagy Starport. Ezenkívül a Salvage képességgel vissza is lehet kapni az árát, hasznos ez taktikaváltásnál, vagy gyors evakuációnál.
5. Változni fog az épületek kinézete a pályatípustól függően? (A Warcraft 2-ben az épületek havasak voltak a téli pályákon) (starcraft2.hu)
Ez egy olyan dolog, amit a grafikai team meg szeretne valósítani, de megvalósulása függ attól, hogy mennyi idejük marad rá. Még sok munka van hátra, jelenleg épp a Terran Marauder kinézetét véglegesítik. A Maraudernek bonyolult animációi lesznek mind a fegyverek, mind a páncélzat területén.
6. Változott valamit a High Templar Hallucination képessége az erősebb egységek (Thor, Mothership) bevezetése után? (battle.net) Elsoron
A Hallucination nem változott ezek miatt az egységek miatt, de eléggé meg lett erősítve a Starcraft 1-es varázslathoz képest. A hallucinációknak ugyanannyi életük van mint az eredeti egységnek, de dupla sebzést kapnak be. Ezenkívül kb. 2-3 perc a képesség időtartama - ami jóval több mint az eredetié. És végül, csak 40 energiába kerül, szemben a régi 100 energiával.
forrás: starcraft2.hu