StarCraft-Site - Üdv!
Menü
 
Mekkora StarCraft Fan vagy? Teszteldd tudásod!

TESZT

 
Üdv!

http://replays.hu

Találkozzunk ott!

StarCraft Fan Club a MyVip-en! Keress meg minket! :)

 

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Szavazás!
Lezárt szavazások
 
Starcraft - A Fajok

Terran

Protoss

Zerg

 
ZeneRovat
 
Főoldal
Főoldal : Karune Kérdések és Válaszok 31.

Karune Kérdések és Válaszok 31.

DaCa  2008.02.26. 20:47

Úgy tűnik a Blizzardnál elfelejtettek számolni, mert ezt a Q&A sorozatot 30.-ként tüntette fel Xordiah az európai fórumon. Cserébe viszont felfednek egy új Terran egységet, a Jackal-t (Sakál). Xordiah szállítja a mai adagot. Gyere tovább:P

Játékbeli tapasztalatok: A héten egy Terran vs Terran meccsen Karune észrevette, hogy a Factoryban új egység vált elérhetővé, a Jackal. Ez a jármű az első rész Vulture-jához hasonlóan nagyon gyors, de gránátok helyett géppuskával tüzel, ami egy egyenes vonalban minden egységet sebez (területre ható sebzése van).

Míg az ellenfele a szokásos M&M (Marine és Medic) kombóval nyomult, Karune elhelyezett pár bunkert a bázisa bejáratához és gyorsan feltechelt Factory-ig, amihez épített még egy Reactor add-ont, így tehát egy időben két Jackal-t tudott gyártani.

Miután a 6. Jackal is legördült a gyártósorról, Karune két csapatra választotta őket szét, és megtámadta ellenfelét. Három Jackal-lal elkezdte lőni a Marine-okat, akik felsorakoztak vele szemben, ahogy támadás közben általában csinálják. Ekkor odahívta a másik 3 Jackal-t, akik oldalba támadták a katonákat, az egyenes vonalú területsebzés miatt pedig pillanatok alatt végeztek szerencsétlen Marine-okkal. Egy kis microval megölt 15 ellenséges egységet, miközben ő csak 2 Jackal-t vesztett. A csata jelentős előnyhöz juttatta, és végül a meccset is megnyerte.

1. Hogyan kerülnek a Marine-k a Drop Podba? A Barrackson keresztül, egy még be nem jelentett épületnél, vagy egy Dropship-szerű légi egységből?
A Terran gyalogos egységek jelenleg a Shadow Ops-ba (épület, előfeltétel a Ghost gyártásához) kell bemenjenek, és a Ghost később onnan hívhatja le őket a csatamezőre.

2. Egy Bunkerben lévő Ghost hívhat Drop Podokat/Nukleáris rakétát?
Igen, a Terran gyalogos egységek használhatnak minden elérhető képességet a Bunker belsejéből, az SCV repair-jét leszámítva.

3. Milyen képességeket blokkol a Protoss Nullifier “Null Void” varázslata? A “sima” képességek, mint a Stim Pack, vagy Drop Pod is gátlódnak? És az olyan képességek, amik a varázslat hatósugarába való belépés előtt lettek aktiválva, is megszűnnek működni (mint a Ghost “Cloak”-ja)?
Csak azokat a képességeket nem lehet majd használni Null Void alatt, amik energiába kerülnek. Ezen kívül a Null Void megszünteti a már aktív varázslatokat is, mint például a Ghost Cloak-ot. Jelenleg a föld alá bújt Zerg egységeket is láthatóvá teszi, de ez utóbbi lehet ki lesz véve egyensúlyi okokból.

4. Bent van a “veteránság” még a játékban a Terran egységeknél? Már sok ideje nem szólt róla semmi hír.
“Veteránság” (vagy szintlépés) elérhető lesz az egyjátékos kampányban, de a multiplayerben nem fogtok vele találkozni.

5. A Starcraft 1-ben pár egységnek instant támadási animációja volt (Corsair, Mutalisk, Vulture). Ez lehetővé tette a jó micróval rendelkező játékosok számára, hogy mozgás közben lőjenek velük. Más egységeknek pedig olyan támadási animációjuk volt, ami megkövetelte tőlük, hogy megálljanak egy pillanatra, és csak aztán lőjenek. Így a még jobb micrósok tudtak velük “táncolni” (mozgás, lövés, mozgás, lövés, mindezt úgy, hogy maximalizálják a megtett távolságot, de ne veszítsenek lövéseket). A Warcraft III-ban az egységeknek általában olyan támadási animációjuk volt, aminek hossza megegyezett a támadás cooldownjával, így az ilyen trükkökre nem adtak lehetőséget.

A Starcraft II-ben szereplő egységeknek olyan hosszú támadási animációjuk lesz, mint a támadásuk cooldownja (mint a WC3-ban)? Vagy képesek lesznek a játékosok “táncolni” az egységekkel, mint a Starcraft 1-ben? És lesznek egységek instant támadással, amikkel lehet egyszerre mozogni és lőni is?
A balance lesz az elsődleges irányvonal, amikor meghatározzuk az egységek animációinak hosszát. Mindenképp lesznek azonban olyan egységek, amikkel lehet majd “táncolni”, és olyanok is, amiknek meg kell állniuk minden egyes lövésnél. Néhány egységnek meg is fog nőni a sebzése, ha van ideje “ráfókuszálni” áldozatára. Minden ilyen tulajdonság meg fogja határozni, hogy milyen szituációkban fogjátok használni ezeket az egységeket.

6. Ha egy egység álcázott, vagy föld alatt van, a Sensor Tower látni fogja?
Igen, a Sensor Tower észlelni fog minden, a Fog of War-ban tartózkodó egységet, még a láthatatlanokat is. Ez a torony még mindig a Terran védelem elengedhetetlen kelléke.

                                                                                forrás: starcraft2.hu

 
Szoftver TeSztek

REPLAYS.hu

Légy tagja egy nagyszerű közösségnek, olyan playerekkel találkozhatsz, mint pl.: Ace. Kashuka

Friss hírek, események, aktív fórumok

http://replays.hu


Friss StarCraft II hírek (logóra katt)

 
Letöltés

 
Cbox
 
Fajok - Egységek

              

 
Mennyi az idő?
 
Extrák
 
Számláló!
Indulás: 2007-06-20
 

Itachi Shinden második fejezet!! - ÚJ FEJEZET - Felkerült a könyv második harmada!! Konoha.hu - KATT!! KATT! KATT!! KATT    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    Aki szörnyekkel küzd, vigyázzon, nehogy belõle is szörny váljék. S ha hosszasan tekintesz egy örvénybe, az örvény vissza    *****    Rose Harbor, ahol a tenger suttog és a múlt sosem tûnik el teljesen. - FRPG - csatlakozz közénk te is :)    *****    Egy kikötõ, ahol minden hullám egy új kezdetet ígér. Rose Harbor, több mint egy város, egy világ a világ mögött.    *****    Rose Harbor &#8211; kisvárosi báj, nagy titkokkal - légy részese te is ennek a kalandnak :) - FRPG    *****    Óceán, erdõ, csillagfény &#8211; minden ösvény Rose Harborba vezet - aktív FRPG közösség    *****    Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ a konoha.hu -n. Nézzetek be! *** Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ!!!    *****    ÁGICAKÖNYVTÁRA - KÖNYVEK, KÖNYVEK, KÖNYVEK - ÁGICAKÖNYVTÁRA    *****    MOVIE-NIGHT -> Filmek, Sorozatok <- MOVIE-NIGHT    *****    Movie-    *****    Játssz a színekkel keress szebbnél szebb képeket, építs, szépítsd a portálod, hogy szebb és színesebb legyen a világod!    *****    Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó. 06209911123 Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó.    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél színes szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön