StarCraft-Site - Üdv!
Menü
 
Mekkora StarCraft Fan vagy? Teszteldd tudásod!

TESZT

 
Üdv!

http://replays.hu

Találkozzunk ott!

StarCraft Fan Club a MyVip-en! Keress meg minket! :)

 

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Szavazás!
Lezárt szavazások
 
Starcraft - A Fajok

Terran

Protoss

Zerg

 
ZeneRovat
 
Főoldal
Főoldal : Starcraft II interjú

Starcraft II interjú

DaCa  2007.08.17. 15:27

A GameStar készített egy interjút Dustin Browderrel, a Starcraft II Lead Designerével! Az interjúból néhány új tényt és infót tudhatunk meg! Katt!

Starcraft II interjú

 

Dustin a Starcraft II Lead Designere.  2005. március 14-én került a Blizzardhoz, előtte dolgozott az Electronic Artsnál, többek között a Battle for Middle-Earth-ön.

 

 

GS: A Starcraft II nem különösebben innovatív. Miért ragaszkodtatok ennyire az elődökhöz és mondtok le a világszerte hódító újításoktól??

DB: Ne légy ilyen igazságtalan! Épp újításokon dolgozunk, amelyekről még nem beszélhetek-például a Battle.net kapcsán.

 

GS: A játék magja azonban nem változik, pl. nincs negyedik frakció. Miért?

DB: Mert elhatároztuk, hogy e helyett inkább a három rassz közötti különbségeket fogjuk kidolgozni és elmélyíteni. Mivel az első Starcraft egyik legnagyobb újítása az alapvetően különböző frakciók voltak. Úgy hisszük, hogy ezt az erősséget tovább tudjuk fejleszteni új egyégekkel, speciális képességekkel. Ezen kívül a terep nagy szerepet játszik, ugyanis némely szárazföldi egység minden fáradtság nélkül le tudja gyűrni a szintkülönbségeket, például a Protoss Colossus.

  

GS: Hogyan döntitek el, hogy melyik ötletek kerülnek a játékba?

DB: Találomra nem építünk bele újításokat, hanem először is elgondolkodunk azon, hogy azok ésszerűek-e, aztán gondosan leteszteljük, de később simán kidobunk belőle néhány dolgot, ha valami nem jött be.

 

GS: A Warcraft sorozat esetében a Blizzard bátrabb volt. A harmadik része hatalmas lépést tett előre többek között  azzal, hogy hősökt vezetett be, amelyek tapasztalatot gyűjtöttek. Miért ilyen óvatosak a Starcraft sorozattal?

DB: A Starcraft éppen az elődei játékélményét kívánja megőrizni: az első rész egy klassszikus RTS, amely radikális változtatások nélkül is kiváló alapul szolgálhat egy szórakoztató folytatásnak.

 

GS: A Starcraft II előreláthatóan 2008-ra kerül  forgalomba…

DB: Pillanat, én ezt nem mondtam. Akkor kerül a boltokba a játék, ha teljesen kész.

 

GS: Igen. De amikor a Starcraft II megjelenik, akkor nem lesz már technológiailag elavult? A grafika már most elég poligonszegénynek tűnik.

DB: A programozóink éppen finomítják az engine-t, új fény- és árnyeffekteket kap a játék hatalmas robbanásokkal és szebb lézersugarakkal. Amit a képeken láthatunk, még messze nincs kész. Úgy hiszem, hogy amikor a játék kész lesz, minden vásárló így kiált majd fel:”Ó, milyen szép játék!”

 

                                                       Forrás: GameStar 2007/08 magazin

 
Szoftver TeSztek

REPLAYS.hu

Légy tagja egy nagyszerű közösségnek, olyan playerekkel találkozhatsz, mint pl.: Ace. Kashuka

Friss hírek, események, aktív fórumok

http://replays.hu


Friss StarCraft II hírek (logóra katt)

 
Letöltés

 
Cbox
 
Fajok - Egységek

              

 
Mennyi az idő?
 
Extrák
 
Számláló!
Indulás: 2007-06-20
 

Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    Aki szörnyekkel küzd, vigyázzon, nehogy belõle is szörny váljék. S ha hosszasan tekintesz egy örvénybe, az örvény vissza    *****    Rose Harbor, ahol a tenger suttog és a múlt sosem tûnik el teljesen. - FRPG - csatlakozz közénk te is :)    *****    Egy kikötõ, ahol minden hullám egy új kezdetet ígér. Rose Harbor, több mint egy város, egy világ a világ mögött.    *****    Rose Harbor &#8211; kisvárosi báj, nagy titkokkal - légy részese te is ennek a kalandnak :) - FRPG    *****    Óceán, erdõ, csillagfény &#8211; minden ösvény Rose Harborba vezet - aktív FRPG közösség    *****    Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ a konoha.hu -n. Nézzetek be! *** Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ!!!    *****    ÁGICAKÖNYVTÁRA - KÖNYVEK, KÖNYVEK, KÖNYVEK - ÁGICAKÖNYVTÁRA    *****    MOVIE-NIGHT -> Filmek, Sorozatok <- MOVIE-NIGHT    *****    Movie-    *****    Játssz a színekkel keress szebbnél szebb képeket, építs, szépítsd a portálod, hogy szebb és színesebb legyen a világod!    *****    Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó. 06209911123 Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó.    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél színes szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati hõszigetelését!    *****    * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. *    *****    Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!